سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستان همدم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
 

 


   

امروز شهر لار حال و هوای دیگه ای داشت هر کسی یه جوری احساسات خودش و بروز می داد

بچه کوچکی که هنوز توی بغل باباش بود با عکسی که از رهبر داشت وبا پیشانی بندی که روش نوشته بود « جانم فدای رهبر » ونوجوونا با کلاههایی که بر روی آنها لبیک یا خامنه ای نوشته شده بود ،وجوانان با شور و اشتیاقی وصف نا پذیر به استقبال نائب امام زمان خویش سر از پا نمی شناختند .

                             

وقتی خبر نگار به آن خانم که کودکش در آغوش بود این سؤال را پرسید که: آقا را چقدر دوست داری گفت :«حاضرم این پسرم را فدای رهبرم کنم» .آری همه چشمها در انتظار رهبر فرزانه شان بود .

گویی بهاری دیگری آمده بود ؛بهاری که بیست سال انتظار آن را کشیده بودند وامروز رهبر معظم انقلاب  با ورودش در لارستان کهن :اولین خاستگاه انقلاب اسلامی این  بهار را به ارمغان آورد .

اصلا باورم نمی شد آن لحظه که در فرودگاه پس از ساعتی انتظار هواپیمای حامل رهبر انقلاب بر زمین نشست و با باز شدن درب هوایما خورشید درخشان ایران از هواپیما پایین آمد .

براستی در آن لحظه سرتاپای وجودم غرق شادی و سرور بود و سر از پای نمی شناختم .و آن لحظه که دست مهربان رهبر را در دست گرفتم و بوسه بر آن زدم هیچگاه از یادم نمی رود

                                 

                                 

مسیر فرودگاه تا استادیوم تختی لارستان خیلی برایم طولانی معلوم می شد تا آن زمان که درپشت جایگاه روبروی رهبر عزیزم نشستم وبا جان ودل به سخنان شیوایش گو دادم .

از لارستان سخن می گفت ؛ از سید بزرگوار ایت الله سید عبدالحسین لاری روحانی مبارز وغیور خطه لارستان . ازوحدت بین شیعه وسنی ،از حضور دها هزار نفری لارستان بزرگ و...

                                                     

واز غزل وداع و خداحافظی از استان فارس پس از 9 روز اقامت در استان فارس ؛شاید این خداحافظی سنگین ترین سخن برای استان فارسی ها محسوب می شد ،چرا که در این 9روز با رهبر انس گرفته بودند.

اما همه با این بیت رهبر را بدرقه کردند:

آن سفر کرده که صد قافله دل همراهش     هر کجا هست خدایا بسلامت دارش

به امید روزی که در و دیوار تمام شهرها و روستاها آذین بنی چندین برابر گردد و این متن در پلاکاردها و پارچه ها ثبت گردد «مهدی فاطمه خوش آمدی »

اللهم عجل لولیک الفرج


[ جمعه 87/2/20 ] [ 12:15 صبح ] [ حسین علی شیخ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب